четвъртък, 15 декември 2011 г.

Пилешки пържоли със сирена и моцарела

Днешното ми предложение е за едно много вкусно и лесно ястие. Една моя приятелка вчера ми каза, че разглежда блога ми, но всичко и се вижда трудно и не се решава да сготви нищо от предложенията. И в нейна чест, измислих тази вечеря :)

Необходими продукти:


4 пилешки пържоли от бутче (аз лично си обезкостявам бутчетата в къщи, но така определно е по-лесно и бързо).
топено пушено сирене - 4 слайса (резенчета)
гауда, нарязана на кубчета около 100 - 150 грама
2 - 3 кисели краставички, нарязани на кубчета
1 пакетче моцарела, нарязана на 4 слайса
сол
черен пипер
олио и/ или масло

Начин на приготвяне:


Начукваме пържолите леко и ги овкусяваме със сол и черен пипер. Подреждаме слайс топено пушено сирене и нарязаните на ситно гауда и краставички. Навиваме на рулце, забождаме с клечки за зъби и слагаме в тавичка, намазана с олио.



Печем до готовност на месото предполагам, че 20 минути са достатъчни, но все пак всяка фурна е различна. Внимавайте да не изгори, ако много се запече, покрийте с фолио за печене.





Изваждаме от фурната подреждаме моцарелата върху всяко рулце и запичаме за дестина минути, докато сиренето се разтопи. Изваждаме от фурната и сервираме с картофено пюре.


 Да ви е вкусно и наздраве :)

2 коментара:

  1. Мммм,това е страшно вкусно,личи си!Хареса ми идеята ,като пилешки джобчета са,супер!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря :) Вкуснички са, наистина

    ОтговорИзтриване